Vážení uživatelé našich programů,
vězte, že neustále pracujeme na tom, abyste měli k dispozici ty nejlepší možné nástroje pro odpadové a skladové hospodářství (Informační systém ENVITA a SKLAD Odpadů 8). A proto programy nepřestáváme inovovat.
Automatizace, digitalizace a samoobslužnost
To je podle nás budoucnost světa odpadového a skladového hospodářství a přesně k těmto účelům jsme vytvořili nový modul Komunikační server.
■ Komunikační server není vidět (podobně jako část ledové kry, která je pod hladinou), ale je velice důležitý, neboť propojuje naše programy s periferiemi (platební terminál, semafory, závory atd.) a umožňuje Vám tak naplno rozvinout potenciál našich programů IS ENVITA a SKLAD Odpadů 8.
Příklad z praxe
Pomocí Komunikačního serveru jsme vytvořili jeden z prvních samoobslužných sběrných dvorů v České republice. Podívejte se na video níže.
■ Propojili jsme vážní systém, závory s terminálem a semafory s naším Informačním systémem ENVITA.
Automatické vpuštění do areálu (občané přikládají identifikační kartu k terminálu, zvedá se závora a na semaforu se rozsvítí zelená) a zároveň také vážení. Příjezdová váha se automaticky zapíše do počítače, na kterém je nainstalovaný Informační systém ENVITA. Při odjezdu z areálu opět probíhá automatické vážení, zaevidování výsledné váhy do programu IS ENVITA, zvedá se závora a vozidlo odjíždí. Celý proces je opravdu velice jednoduchý a ušetří personálu sběrného dvora spoustu času, který je možné využít například pro udržování pořádku v areálu sběrného dvora.
Aktuálně umíme propojit tyto periferie
■ Kamerový systém – umožňuje pořizovat snímky v momentě založení skladového pohybu a následně je archivovat.
■ Platební terminál – chci se dozvědět víc o tomto rychlém, bezpečném a efektivním způsobu platby.
■ Vážní systém – toto řešení jsme použili např. pro vytvoření samoobslužného sběrného dvora, viz. video výše.
■ Semafory – ideální kombinace společně se závorami pro vytvoření bezobslužného příjezdu / odjezdu do areálu (sběrný dvůr, technické služby a další).
■ Závory
■ OCR čtečku občanských průkazů – šetří čas a eliminuje chybovost, která je spojená s ručním opisováním → po přiložení občanského průkazu ke čtečce dojde k automatickému výběru subjektu, nebo založení nového. Více informací o modulu Čtečka občanských průkazů.
+ Inovace nás baví, a proto pracujeme na propojení nových periferií, například na podpisovém tabletu. Jsme schopni připojit i další periferie, dle Vašich specifických požadavků.
Kontaktujte kolegy z našeho obchodního oddělení, kteří s Vámi upřesní možnosti.
▼
Všechny technické informace ohledně Komunikačního serveru se dozvíte v našem Centru informací.