Jsme moderní, dynamická společnost. Neustále hledáme nové talenty i odborníky se zkušenostmi. Vyberte si z nabídky pracovních příležitostí, nebo nám zanechte Váš kontakt a pár informací o sobě pro případ možné spolupráce do budoucna.
Aktuální volná místa
do oddělení PODPORA, sekce HELPDESK
Náplň práce:
komunikace se zákazníky – softwarová podpora
instalace a školení našich produktů u zákazníků
tvorba uživatelské dokumentace
komunikace s produktovými manažery
Požadujeme:
zkušenost z oboru IS/IT (ideálně uživatelské i administrátorské)
znalost operačních systémů Windows
velmi dobré komunikační schopnosti a aktivní pozitivní přístup
rychlou orientaci v nových informacích, schopnost uvažovat v souvislostech
řidičský průkaz skupiny B
Výhodou je:
znalost problematiky odpadového hospodářství nebo alespoň ekologie obecně
zkušenost s analýzami vývoje a nasazení IS
Nabízíme:
dobré platové ohodnocení
práce v mladém otevřeném kolektivu s důrazem na vzájemnou spolupráci
příležitost dalšího odborného i profesního růstu
příjemné pracovní prostředí – centrum Liberce
zaměstnanecké benefity
nástup dohodou
Koho hledáme?
Máte rád(a) a baví Vás komunikace s lidmi, jak osobní, tak telefonická? V obchodu a prezentaci se cítíte jako ryba ve vodě?
Jsou informační technologie Vaším koníčkem? Umíte pracovat samostatně i v týmu?
Chcete být součástí perspektivní softwarové společnosti?
V tom případě je tato pozice určená právě pro Vás.
Kdo jsme?
Jsme moderní technologická a inovační společnost z Liberce, která na trhu informačních systémů působí více jak 20 let.
Námi vyráběný software usnadňuje evidenční a provozní činnosti několika tisíců firem v ČR, zjednodušuje jejich evidenční a provozní činnosti a tím jim pomáhá k vyšší efektivitě a zisku.
aktivně plánovat, připravovat a realizovat přímé oslovení zákazníků, zejména z řad výrobních podniků a firem podnikajících v oblasti životního prostředí (zejména v odpadovém hospodářství),
vést obchodní jednání telefonicky, online i osobně,
hledat optimální řešení požadavků zákazníků - analyzovat jejich provoz, procesy a organizaci a hledat způsob, jak implementovat náš software,
vytvářet cenové nabídky a uzavírat obchody s novými i stávajícími zákazníky,
využívat interní systémy naší společnosti pro potřebnou administrativu,
předávat zpětnou vazbu a návrhy na inovace, testovat novinky našeho software.
Co očekáváme?
pozitivní vztah k obchodování a vynikající komunikační dovednosti,
systematický přístup k práci, důslednost a spolehlivost,
samostatnost a ochota učit se novým věcem,
řidičský průkaz skupiny B a ochota cestovat,
přehled ve světě IT a přehled o firemních procesech je výhodou.
Co nabízíme?
samostatnou práci v dynamickém prostředí inovativní softwarové společnosti,
stabilní pracovní prostředí,
práci na plný úvazek nebo živnost,
motivující finanční ohodnocení s výkonnostními bonusy,
participaci na výsledcích firmy,
zaměstnanecké benefity:
22 dní dovolené, s odpracovanými léty až 30 dní,
3 dny sick-days,
příspěvek na stravné,
příspěvek na Multisport kartu,
služební mobil a notebook,
flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova.
Plat:
od 30 tis. (základní plat + odměny za plnění stanovených měsících cílů) + provize
Pracovní místo Vás čeká v centru Liberce na adrese Rumjancevova 696/3, Liberec.
Těšíme se na Váš životopis! Pracovní pozice je vhodná i pro absolventy SŠ a VŠ.
NÁSTUP IHNED NEBO DLE DOMLUVY
Do našeho libereckého týmu výroby software hledáme projektového koordinátora nebo koordinátorku, který má zkušenosti s agilní tvorbou software. Podstatné je, pokud máš cit pro plánování, organizaci a jednání s kolegy napříč odděleními nebo s našimi zákazníky.
Co dělají kolegové z oddělení:
Organizují a řídí schůzky v týmu, vyvozují závěry a očekávají jejich plnění.
Ověřují realizaci dohodnutých plánů a bedlivě sledují plnění firemní strategie.
Zajišťují tok informací mezi jednotlivými odděleními.
Reportují celé firmě vše, co si reportovat zaslouží.
Lámou si hlavu nad nastavováním procesů a nad jejich optimalizací.
Jednají s českými i slovenskými zákazníky – osobně, online nebo přes kolegy.
Mezi nás zapadneš, protože:
Máš nezbytné organizační a komunikační schopnosti.
V oblasti vývoje software se orientuješ – minulost z pozic v IT je vždy výhodou.
Máš přehled napříč IT spektrem – hardware, software, sítě, weby.
Zvládáš analyzovat situace, lidi, potřeby a priority.
Samostatně uvažuješ a ke svěřeným projektům přistupuješ aktivně a pečlivě.
Rozumíš JIRA, Confluence, Excelu a obdobným nástrojům.
Využiješ podpory vzdělávání, která je tu pro každého.
Nemáš problém s IT angličtinou.
Co tě u nás čeká:
Každodenní zodpovědné posouvání agilních projektů k vytyčeným cílům.
Vlastní notebook, stůl a židle (a další vybavení).
Kancelář se třemi kolegy z oddělení Projekty.
Práce v rozmanitém kolektivu v centru Liberce s občasnou prácí z domova.
Dohodnutá odměna za plný úvazek se systémem prémiového hodnocení.
Řádka dalších běžných i méně běžných benefitů (telefonní i stravenkový paušál, přizpůsobitelná pracovní doba, sick days, MultiSport, dny dovolené navíc aj.).
Máš na to?
Kromě samozřejmého životopisu připoj pár odstavců, abychom věděli, proč se máme lépe poznat.
V případě našeho zájmu se dohodneme na on-line nebo off-line setkání.
Datum nástupu dle dohody.
Nevyhovuje vám žádná z pozic
Nevybral jsem si, ale chci zaslat informace o sobě a ukázat tak svůj potenciál.