AUTOVRAKY

Agenda spojená se sběrem a zpracováním autovraků je administrativně náročná. Tento modul usnadňuje práci při vytváření potvrzení o převzetí vozidel s ukončenou životností pro následné odhlášení z Centrálního registru vozidel. Pořízené legislativně vyžadované fotografie takových vozidel lze snadno přiřadit k jednotlivým potvrzrením a společně je odeslat do centrálního systému MŽP Modul Autovraky Informačního Systému Odpadového Hospodářství MA ISOH

  • evidence potvrzení včetně fotografií
  • tisk prázdného (bianko) i vyplněného potvrzení
  • pořízení fotografií autovraku přes modul WEBOVÉ FORMULÁŘE (v tabletu, mobilu) a jejich přímé připojení k příslušnému potvrzení
  • odeslání potvrzení do MA ISOH včetně fotografií
  • stažení a synchronizace záznamů o vydaných potvrzeních z MA ISOH
  • automatická tvorba průběžné evidence odpadů v modulu ODPADY včetně položek v rozsahu přílohy č. 4 vyhlášky č. 345/2021 Sb.
  • sestavení provozního deníku včetně zápisu o všech převzatých vozidlech s ukončenou životností
  • rozpočet množství vzniklých odpadů podle poměrů převzatých vybraných a ostatních autovraků do hlášení
  • společně s modulem ODPADY lze sestavit souhrnné hlášení z průběžné evidence a odeslat jej přímo do systému ISPOP
  • tisk kupní smlouvy, dodacího listu, plné moci, žádosti o vyřazení silničního vozidla aj.
  •  všechny potřebné číselníky a funkce pro snadnou editaci záznamů
https://www.youtube.com/embed/BCyBBxIKRU8?si=UQm13Tvy05EEz6QX

Další související videa

Máte zájem o náš produkt?

S námi najdete řešení přesně podle Vašich požadavků.
Vyplňte formulář a my se Vám brzy ozveme s dalšími informacemi a pomocí s výběrem optimálního řešení Vašich potřeb.
Váš INISOFT
Zavolejte
(Po-Pa: 8.00 – 16.00)
nebo napište
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Zákaznická podpora

Profesionální zákaznická podpora vyřeší každý váš dotaz
Profesionální zákaznická podpora vyřeší každý váš dotaz
Telefonická a on-line podpora
Telefonická a on-line podpora
Vysoká míra spokojenosti s řešením dotazů
Vysoká míra spokojenosti s řešením dotazů
Zákaznická podpora