Popis | Nevíte si rady s tím, jakými předpisy v oblasti odpadového hospodářství se v současné době řídit? Co nového přináší platný zákon a jeho prováděcí předpisy v oblasti odpadového hospodářství od 1. 1. 2025? Ztrácíte se ve změti zákonů, vyhlášek a jejich novel? Nevíte jak nyní a jak od r. 1. 1. 2025 správně vést průběžnou evidenci a jak ohlašovat? Neztrácejte hlavu, provedeme Vás labyrintem stávajících platných ustanovení tak, abyste mohli v klidu vykonávat svoji práci a studováním složité legislativy neztráceli drahocenný čas. |
---|---|
Cena |
2 985,00 Kč Cena bez DPH pro jednoho účastníka. Máte-li zájem poslat na školení více než dva účastníky, kontaktujte prosím naše obchodní oddělení. |
Kód školení | 202430 |
Účastí na tomto online semináři získáte ucelené informace o novinkách a změnách, které nová legislativa přinese původcům odpadů, pozornost bude věnována zejména způsobu vedení průběžné evidence na provozovnách původců odpadů. Budete seznámeni se základními pravidly vedení evidence podle typu evidenta a podle způsobu nakládání s odpady, bude objasněn princip přidělování a používání identifikačních čísel provozovny, zařízení, obchodníka nebo skladu u původce. Pozornost bude rovněž zaměřena na novinky, změny i časté problémy právě v oblasti evidence.
Obecný úvod do nové legislativy
Aktuální právní předpisy
Metodické pokyny, sdělení a návody MŽP
Základní pojmy důležité pro vedení evidence
Vedení průběžné evidence a ohlašování, kontrola dat, praxe
Původce odpadů (stacionární provozovna / činnost na území/ sklad u původce)
Zapojení do obecního systému na základě smlouvy
Obchodník, dopravce, zprostředkovatel a provozovatel zařízení (stacionární, mobilní) jako partner
Evidence nevýrobních odpadů (komunálních)
Další ohlašovací povinnosti související s průběžnou evidencí
iKURZ proběhne v časovém rozmezí od 9:00 do 12:30. V tomto čase bude i prostor pro diskuzi a Vaše dotazy. Každý účastník od nás obdrží prezentaci a osvědčení o absolvování školení v elektronické podobě.
iKURZY jsou v naší nabídce od srpna 2013. Jedná se o online semináře, kterých se můžete zúčastnit odkudkoli a tím ušetřit svůj čas. Díky malému počtu max. 20 účastníků, je zajištěna optimální interaktivnost kurzů. Požadavky jsou minimální:internetové připojení, zajištění funkčních sluchátek a mikrofonu pro možnost okamžité komunikace s lektorem.
Veškeré informace spojené s připojením k iKurzu, Vám budou odeslány na e-mail, uvedený v závazné přihlášce, přibližně 2 dny před konáním.
Obrázkový návod a minimální technické požadavky iKURZU naleznete zde.
Na našich školeních Vás provedu příklady z praxe, které si na místě vyzkoušíte. Nezapomínám ani na diskuzi, která je důležitou součástí našich seminářů.
Přesvědčte se, že praxí žijeme.
iKURZY jsou v naší nabídce od srpna 2013. Jedná se o online semináře, kterých se můžete zúčastnit odkudkoli a tím ušetřit svůj čas. Požadavky jsou minimální: internetové připojení, zajištění funkčních sluchátek a mikrofonu pro možnost okamžité komunikace s lektorem.
Veškeré informace spojené s připojením k iKurzu, Vám budou odeslány na e-mail, uvedený v závazné přihlášce, přibližně 2 dny před konáním.
Obrázkový návod a minimální technické požadavky iKURZU naleznetezde.
Termín | Místo konání semináře (katalogový list) | Lektor | |
---|---|---|---|
5.12.2024 od 9:00 | online | Bc. Jiří Tichý | Obsazeno |
15.1.2025 od 9:00 | online | Bc. Jiří Tichý | Objednat |