485 102 698485 102 698

 

Centrum informací

iKURZ: SEPNO – ohlašování přepravy NOnovinky v legislativě OH, vhodné softwarové nástroje

Popis

Chcete se zdokonalit v evidenci a ohlašování přepravy NO nebo se právě s touto zákonnou povinností seznamujete a potřebujete pomoci? Právě pro Vás je určen tento online seminář, který bude zaměřen na aktuálně platnou legislativu v OH související s přepravou odpadů (nejen nebezpečných).

Seznámíme Vás i s novinkami a změnami, které souvisí s příchodem zákona o odpadech č. 541/2020 Sb. a ukážeme Vám práci v on-line systému SEPNO (www.sepno.cz),

Představíme Vám také modul OLPNO v našem programu ENVITA včetně všech souvisejících výhod.

Budeme diskutovat možnosti kontrol v ohlášených datech, využití údajů pro průběžnou evidenci odpadů a na co si dát pozor, v čem se často chybuje.

Cena 2 585,00 Kč
Cena bez DPH pro jednoho účastníka. Máte-li zájem poslat na školení více než dva účastníky, kontaktujte prosím naše obchodní oddělení.
Kód školení202308

Obsah:

  • úvod a legislativní shrnutí (zákon, vyhlášky, metodické pokyny …)
  • legislativní změny a s tím související nová verze SEPNO
    • omezení systému při editaci některých položek
    • evidence a ohlašování kalů
    • kategorie odpadu v případě kalů
  • ohlašování přepravy NO – proces ohlašování a způsob vyplňování Ohlašovacích listů, význam jednotlivých položek
  • nastavení uživatelů, jejich rolí a subjektů v CRŽP pro SEPNO
  • životní cyklus záznamu o přepravě NO (koncept, ohlášení, oprava, zrušení, potvrzení a storno – to vše v souvislosti se zákonnými lhůtami)
  • sdílení záznamu o přepravě (Co v systému zadám, uvidí nejen osoba zúčastněná na přepravě)
  • souvislosti mezi ohlášenou přepravou a průběžnou evidencí odpadů
  • best practices aneb provozní „vychytávky“ (uživatelské číselníky, připojené doklady, používání štítků, přehledy, exporty, hromadné operace…)
  • ukázka řešení pomocí software III. strany (IS ENVITA v modulu OLPNO) – výhody, možnosti
  • jak postupovat při sestavení průběžné evidence a ročního resp. souhrnného hlášení do ISPOP
  • související doklady a povinnosti
  • nejčastější chyby a způsoby jejich řešení

 

Organizace:

Školení proběhne v čase od 10:00 do 13:00, ve kterém Vám poskytneme individuální přístup a prostor pro dotazy. Každý účastník od nás obdrží prezentaci k semináři v elektronické podobě dva dny před jeho konáním.

 

iKURZY jsou v naší nabídce od srpna 2013. Jedná se o online semináře, kterých se můžete zúčastnit odkudkoli a tím ušetřit svůj čas. Díky malému počtu max. 15 účastníků, je zajištěna optimální interaktivnost kurzů. Požadavky jsou minimální:internetové připojení, zajištění funkčních sluchátek a mikrofonu pro možnost okamžité komunikace s lektorem.

Veškeré informace spojené s připojením k iKurzu, Vám budou odeslány na e-mail, uvedený v závazné přihlášce, přibližně 2 dny před konáním.

Obrázkový návod a minimální technické požadavky iKURZU naleznete zde.

 

  • Petr Grusman

    Člověk se musí učit celý život.

    Některé věci se dají snadno zjistit, některé obtížněji. Mou snahou je předat své zkušenosti každému tak,
    aby to pro něj bylo pochopitelné, přínosné a uplatnitelné v praxi.
     
    Těší mne, když se při školení rozpoutá řízená diskuze. Tato forma vzdělávání je pak
    z mého pohledu nejúčinnější a nejlépe odhalí souvislosti mezi legislativou a praxí.

iKURZY jsou v naší nabídce od srpna 2013. Jedná se o online semináře, kterých se můžete zúčastnit odkudkoli a tím ušetřit svůj čas. Díky malému počtu max. 15 účastníků, je zajištěna optimální interaktivnost kurzů. Požadavky jsou minimální:internetové připojení, zajištění funkčních sluchátek a mikrofonu pro možnost okamžité komunikace s lektorem.

Veškeré informace spojené s připojením k iKurzu, Vám budou odeslány na e-mail, uvedený v závazné přihlášce, přibližně 2 dny před konáním.

Obrázkový návod a minimální technické požadavky iKURZU naleznete zde.

TermínMísto konání semináře (katalogový list)Lektor