485 102 698485 102 698

 

Centrum informací

WEBINÁŘ: Modul Partneraneb předávání dat mezi ENVITAMI efektivně

Popis

Uživatelům IS ENVITA ukážeme všechny možnosti a nástroje potřebné pro snadné vytváření a odesílání partnerských sestav a uživatelských přehledů. Účastníci se naučí, jak tuto rutinní činnost automatizovat pomocí jednoho tlačítka a jak si ulehčit práci při získávání požadovaných dat o odpadech a subjektech pomocí uživatelských přehledů v případě, že požadovanými výstupy ENVITA nedisponuje ve formě standardních tiskových sestav.

Webinář je určen těm, kteří jsou odpovědní za tvorbu a distribuci partnerských sestav nebo za sdílení dat o odpadech formou uživatelských přehledů. Jeho cílem je seznámit Vás s efektivními postupy pro vytváření partnerských sestav v IS ENVITA a naučit Vás automatizovat proces odesílání sestav svým zákazníkům – partnerům prostřednictvím elektronické pošty. Předáme Vám také praktické rady pro ulehčení práce s uživatelskými přehledy v rámci IS ENVITA.

Cílem webináře je poskytnout účastníkům užitečné know-how pro zlepšení každodenní práce s tvorbou přehledů a tiskových sestav v informačním systému ENVITA.

Cena 985,00 Kč
Cena bez DPH pro jednoho účastníka. Máte-li zájem poslat na školení více než dva účastníky, kontaktujte prosím naše obchodní oddělení.
Kód školení202513

Obsah:

  1. partnerské sestavy
    • základní pravidla pro správné a efektivní sdílení informací se svými partnerskými subjekty
    • princip vzniku dat pro partnerské sestavy z průběžné evidence odpadů
    • popis dostupných partnerských sestav a dalších možností
      • formát pdf
      • formát xls
      • formát envita-dat (importní soubor)
  2. automatizace procesu vytváření partnerských sestav pomocí jednoho tlačítka
    • nastavení a konfigurace funkce pro vytváření e-mailových zpráv
    • rychlý a jednoduchý postup pro odesílání partnerských sestav prostřednictvím el. pošty
  3. modul uživatelské přehledy
    • základní informace k modulu uživatelských přehledů v IS ENVITA
    • krok za krokem v procesu sestavení uživatelského přehledu (odpady, subjekty)
    • možné datové výstupy
  4. ulehčení práce s uživatelskými přehledy
    • představení možností sdílení uživatelských přehledů mezi uživateli IS ENVITA
  5. odpovědi na otázky a diskuse
    • účastníci mohou pokládat otázky a diskutovat o svých konkrétních potřebách
    • možnost konzultace se specialistou na IS ENVITA

Upozornění: 

Webinář není obdobou iKURZU a tudíž k němu neposkytujeme osvědčení o jeho absolvování ani prezentační materiály. Jedná se o interaktivní formu vzdělávání související s užíváním INISOFTware.

Organizace:

Webinář proběhne v časovém rozmezí od 10:00 do 12:00. Každý přihlášený účastník obdrží odkaz a instrukce pro připojení k webináři. Obrázkový návod a minimální technické požadavky naleznete zde.

  • Tomáš Valenta

    Nejvíce se člověk naučí osobní zkušeností, pojďme spolu pracovat v programu a povídat si o odpadech. Rád Vám předám své dosud nabyté zkušenosti.

Obrázkový návod a minimální technické požadavky naleznete zde.

TermínMísto konání semináře (katalogový list)Lektor
31.1.2025 od 10:00 onlineTomáš ValentaObjednat