WEBINÁŘ: Modul Partneraneb předávání dat mezi ENVITAMI efektivně

Kód školení: 202513
2 hod.
do 20 účastníků
985 Kč
bez DPH

Uživatelům IS ENVITA ukážeme všechny možnosti a nástroje potřebné pro snadné vytváření a odesílání partnerských sestav a uživatelských přehledů. Účastníci se naučí, jak tuto rutinní činnost automatizovat pomocí jednoho tlačítka a jak si ulehčit práci při získávání požadovaných dat o odpadech a subjektech pomocí uživatelských přehledů v případě, že požadovanými výstupy ENVITA nedisponuje ve formě standardních tiskových sestav.

Webinář je určen těm, kteří jsou odpovědní za tvorbu a distribuci partnerských sestav nebo za sdílení dat o odpadech formou uživatelských přehledů. Jeho cílem je seznámit Vás s efektivními postupy pro vytváření partnerských sestav v IS ENVITA a naučit Vás automatizovat proces odesílání sestav svým zákazníkům – partnerům prostřednictvím elektronické pošty. Předáme Vám také praktické rady pro ulehčení práce s uživatelskými přehledy v rámci IS ENVITA.

Cílem webináře je poskytnout účastníkům užitečné know-how pro zlepšení každodenní práce s tvorbou přehledů a tiskových sestav v informačním systému ENVITA.

31. 1. 2025
10:00 - 12:00
online
Lektor:
Tomáš Valenta
19 míst

Obsah:

  • partnerské sestavy
    • základní pravidla pro správné a efektivní sdílení informací se svými partnerskými subjekty
    • princip vzniku dat pro partnerské sestavy z průběžné evidence odpadů
    • popis dostupných partnerských sestav a dalších možností
      • formát pdf
      • formát xls
      • formát envita-dat (importní soubor)
  • automatizace procesu vytváření partnerských sestav pomocí jednoho tlačítka
    • nastavení a konfigurace funkce pro vytváření e-mailových zpráv
    • rychlý a jednoduchý postup pro odesílání partnerských sestav prostřednictvím el. pošty
  • modul uživatelské přehledy
    • základní informace k modulu uživatelských přehledů v IS ENVITA
    • krok za krokem v procesu sestavení uživatelského přehledu (odpady, subjekty)
    • možné datové výstupy
  • ulehčení práce s uživatelskými přehledy
    • představení možností sdílení uživatelských přehledů mezi uživateli IS ENVITA
  • odpovědi na otázky a diskuse
    • účastníci mohou pokládat otázky a diskutovat o svých konkrétních potřebách
    • možnost konzultace se specialistou na IS ENVITA

Upozornění: 

Webinář není obdobou iKURZU a tudíž k němu neposkytujeme osvědčení o jeho absolvování ani prezentační materiály. Jedná se o interaktivní formu vzdělávání související s užíváním INISOFTware.

Organizace:

Webinář proběhne v časovém rozmezí od 10:00 do 12:00. Každý přihlášený účastník obdrží odkaz a instrukce pro připojení k webináři. Obrázkový návod a minimální technické požadavky naleznete zde.

Přednášející

Tomáš Valenta
Tomáš Valenta

Nejvíce se člověk naučí osobní zkušeností, pojďme spolu pracovat v programu a povídat si o odpadech. Rád Vám předám své dosud nabyté zkušenosti.

Reference

Důvěřuje nám více než 5.000 společností v Česku a na Slovensku.

23. 10. 2024, Změny v průběžné evidenci odpadů od 1.1.2025 v souvislosti s koncem přechodných ustanovení zákona o odpadech - Brno

Celé školení bylo nadupané informacemi. Velmi mile mě překvapily materiály, ukázky na legislativní podcast INIVOR a možné výstupy z IS ENVITA.

23. 10. 2024, Změny v průběžné evidenci odpadů od 1.1.2025 v souvislosti s koncem přechodných ustanovení zákona o odpadech - Brno

Vše bylo na školení perfektní. Super byly i příklady z praxe, lektorky byly skvěle připravené.

Poradenství v ekologii

Uvedení praxe do souladu s požadavky legislativy
Uvedení praxe do souladu s požadavky legislativy
Konzultace, výklady, vzdělávání
Konzultace, výklady, vzdělávání
Plnění povinností bez obav před kontrolou
Plnění povinností bez obav před kontrolou
Poradenství v ekologii