Služby
K našemu software nabízíme tyto služby
- uživatelská podpora formou servisní smlouvy
- individuální pomoc dle potřeb uživatele
- administrativní služby spojené s individuálním přístupem
- odborné poradenství s využitím našich dlouholetých zkušeností
Servisní smlouvy
Všem našim zákazníkům poskytujeme podporu formou servisní smlouvy, která zajišťuje celoroční předplacené služby k našim produktům.
- 100% kompatibilitu s legislativou – programové úpravy na základě změn legislativy, doplňování funkcí na základě většinového požadavku uživatelů.
- Aktualizace programu ZDARMA – v případě změny legislativy a pravidelné aktualizace v souvislosti s doplňováním funkcí.
- Aktualizace RES Plus – aktualizace databáze Registru ekonomických subjektů, Registru zařízení a Rejstříku živnostenského podnikání
- Helpdesk – dotazování přímo z programu nebo pomocí e-mailové adresy helpdesk@inisoft.cz. Garantovaná doba odezvy od obdržení dotazu činí v pracovních dnech 24 hodin.
- Hot-line – telefonická podpora v pondělí až pátek (vyjma státních svátků a ostatních svátků dle zákona č. 245/2000 Sb.) od 8:00 do 16:00 na pevné lince 485 102 698. Maximální délka hovoru je 12 resp. 25 minut. Pokud hovor přesáhne tuto dobu, případně řešení dotazů přesáhne možnosti telefonické podpory, bude objednateli nabídnuto individuální řešení např. formou vzdáleného připojení, osobního zásahu, analýzy dat, školení apod. zpoplatněné dle ceníku.
- Možnost řešení otázek formou vzdálené podpory – připojení přes vzdálenou plochu operačního systému dle zvýhodněných smluvních cen. Pokud dodavatel poskytne během řešení hot-line podporu vzdáleným připojením, má objednatel nárok v rámci maximální doby hot-line na tuto vzdálenou podporu zdarma, pokud se bude jednat o pasivní řešení otázek (verbální komunikaci). Pokud bude objednatelem požadován od dodavatele aktivní zásah (nastavení systému, úpravy dat apod.), bude se jednat o placenou službu dle ceníku.
- Podporu na Vašem pracovišti – garantovaný zásah v případě havárie vzdáleným připojením nejpozději do 1 resp. 3 pracovních dnů, osobní návštěvou do 5 resp. 10 pracovních dnů.
- V případě smlouvy Profesional garantovaná servisní návštěva 1x ročně zdarma.
- Informační servis – bezplatné oznámení o změnách v legislativě, o vydáních nových verzí programu a další.
Roční cena za servisní smlouvu je stanovena na základě počtu zakoupených licencí, modulů a typů programu. Rádi Vám jí sdělíme formou cenové nabídky v elektronické podobě.
Individuální pomoc
- Tuto službu mohou využít všichni uživatelé IS ENVITA a SKLAD Odpadů 8. Jedná se o návštěvu našich pracovníků přímo ve Vašem provozu. Můžeme pomoci například s instalací software, kontrolou dat, zaškolením obsluhy (pro jednotlivce nebo skupiny).
- Další nabízenou službou je odborná pomoc při vytváření optimální metodiky práce a nastavených procesů. Ode dne doručení objednávky jsme schopni ve většině případů realizovat tuto službu v sídle nebo provozovně Vaší společnosti do tří pracovních dnů (v závislosti na vytíženosti našich pracovníků).
Administrativní služby
K našim softwarovým produktům poskytujeme tyto administrativní služby:
- Převod licence – licence poskytujeme našim uživatelům dle § 46 a násl. Autorského zákona, za podmínek stanovených v licenční smlouvě jako nevýhradní, s územním rozsahem omezeným na území České republiky a s časovým rozsahem omezeným na dobu trvání autorských práv. Uživatel má možnost veškerá svoje práva v rámci licenční smlouvy trvale převést na jiného majitele, který je ovládající nebo ovládanou osobou/obchodní společností původního majitele. Za převod licence je účtován manipulační poplatek. Po provedení převodu licence se původní majitel zavazuje ze svých počítačů zcela odstranit všechny nainstalované produkty dle rozsahu převedené licence.
- Pasivace licence – pokud nechcete využívat zakoupenou licenci, můžete jí pasivovat. K pasivované licenci nejsou účtovány servisní poplatky. O pasivovanou licenci ale nepřicházíte. Můžete jí kdykoliv aktivovat.
- Aktivace licence – pasivovanou licenci můžete aktivovat a příslušný program tak začít znovu využívat. Za aktivaci licence je účtován manipulační poplatek.
- Vytvoření "papírového" dokumentu (servisní smlouvy, dodatku, ...) – jako řada jiných společností i my cítíme zodpovědnost k životnímu prostředí. Proto preferujeme automatizovanou elektronickou komunikaci. Každým dokumentem, který nemusíme vytisknout a můžeme jej automaticky zpracovat, chráníme životní prostředí. Pokud přesto trváte na uzavření smlouvy nebo vytvoření dodatku k již existující smlouvě v listinné podobě, může to být i PDF soubor zaslaný e-mailem, který se musí vytisknout a podepsat, samozřejmě Vašemu přání vyhovíme. Za tento úkon si však účtujeme manipulační poplatek.
- Vytvoření nestandardního znění smlouvy / dodatku – na základě Vámi zaslaného písemného požadavku na provedení změn v námi předloženém textu smlouvy / dodatku (nestandardní znění smlouvy / dodatku) účtujeme poplatek za náklady spojené s vykonanými právní úkony. Na tento administrativní poplatek budete vždy před započetím úprav smlouvy / dodatku písemně upozorněni. Netýká se úprav identifikačních údajů objednatele.
Pro bližší informace včetně cen administrativních poplatků nás kontaktujte.
Odborné poradenství
- Při používání našich specializovaných programů se často setkáváme s potřebou legislativní pomoci.
- Odborné poradenství nabízíme napříč všemi složkami životního prostředí (odpady, ovzduší, voda, půda, chemické látky, atd.).
- Kromě jednorázové pomoci nabízíme i dlouhodobou spolupráci např. formou pravidelných služeb našeho Externího ekologa.
Rádi pomůžeme i Vám.