| Všem našim zákazníkům poskytujeme podporu formou servisní smlouvy, která zajišťuje celoroční předplacené služby k námi vytvářenému INISOFTware. |
- 100% kompatibilitu s legislativou – programové úpravy na základě změn legislativy, doplňování funkcí na základě většinového požadavku uživatelů.
- Aktualizace programu ZDARMA – v případě změny legislativy a pravidelné aktualizace v souvislosti s doplňováním funkcí.
- Aktualizace RES Plus – aktualizace databáze Registru ekonomických subjektů, Registru zařízení a Rejstříku živnostenského podnikání
- Helpdesk – dotazování přímo z programu nebo pomocí e-mailové adresy helpdesk@inisoft.cz. Garantovaná doba odezvy od obdržení dotazu činí v pracovních dnech 24 hodin.
- Hot-line – telefonická podpora v pondělí až pátek (vyjma státních svátků a ostatních svátků dle zákona č. 245/2000 Sb.) od 8:00 do 16:00 na pevné lince 485 102 698. Maximální délka hovoru je 12 resp. 25 minut. Pokud hovor přesáhne tuto dobu, případně řešení dotazů přesáhne možnosti telefonické podpory, bude objednateli nabídnuto individuální řešení např. formou vzdáleného připojení, osobního zásahu, analýzy dat, školení apod. zpoplatněné dle ceníku.
- Možnost řešení otázek formou vzdálené podpory – připojení přes vzdálenou plochu operačního systému dle zvýhodněných smluvních cen. Pokud dodavatel poskytne během řešení hot-line podporu vzdáleným připojením, má objednatel nárok v rámci maximální doby hot-line na tuto vzdálenou podporu zdarma, pokud se bude jednat o pasivní řešení otázek (verbální komunikaci). Pokud bude objednatelem požadován od dodavatele aktivní zásah (nastavení systému, úpravy dat apod.), bude se jednat o placenou službu dle ceníku.
- Podporu na vašem pracovišti – garantovaný zásah v případě havárie vzdáleným připojením nejpozději do 1 resp. 3 pracovních dnů, osobní návštěvou do 5 resp. 10 pracovních dnů.
- V případě smlouvy Profesional garantovaná servisní návštěva 1x ročně zdarma.
- Garance funkčnosti individuálních zakázkových úprav software při aktualizacích – v případě, pokud je daná zakázková úprava včleněna do přílohy č. 3 smlouvy a servisní podpora se tedy vztahuje i na danou zakázkovou úpravu. V případě zakázkových úprav typu propojení/komunikace software se systémy třetích stran garantujeme funkčnost zakázkové úpravy pouze na straně našeho software. Pokud dojde k nefunkčnosti software díky změně funkcí třetích stran, provedeme úpravu software na výzvu objednatele jako placenou službu dle ceníku.
- Významné slevy – na další práce nad rámec smlouvy je poskytována sleva.
- Informační servis – bezplatné oznámení o změnách v legislativě, o vydáních nových verzí programu a další.
Ceny servisních smluv jsou závislé na počtu licencí, evidencí, modulů, typu programu a smlouvy. Základní ceny servisní smlouvy naleznete zde.