Potřebujete individuální pomoc. Rádi Vám pomůžeme. Základní ceny servisních zásahů naleznete v tomto ceníku. Konkrétní nabídku Vám rádi připravíme.
Typ služby | Standardní cena bez smlouvy | Zvýhodněná cena (se smlouvou) |
---|
Cestovné (za 1 km) | 18,-- Kč | 16,-- Kč |
Práce – běžný servis (za 1 hod) | 2.100,-- Kč | 1.600,-- Kč |
Práce – specializovaný servis (za 1 hod) | 2.600,-- Kč | 2.200,-- Kč |
Práce – programování, analýzy (za 1 hod) | 2.900,-- Kč | 2.400,-- Kč |
Práce – studie proveditelnosti | dle pracnosti | dle pracnosti |
Vzdálená on-line podpora – běžná (za 0,5 hod) | 1.200,-- Kč | 800,-- Kč |
Vzdálená on-line podpora – specializovaná (za 0,5 hod) | 1.500,-- Kč | 1.100,-- Kč |
Hot-line (telefonická podpora) – nad rámec servisní smlouvy (za 0,5 hod) | 1.200,-- Kč | 800,-- Kč |
Příplatek za práci mimo běžnou pracovní dobu | 100 % | 50 % |
Příplatek za reakční dobu do 8 hodin od nahlášení požadavku Práce - běžný servis, specializovaný servis (jednorázový poplatek) | 3.000,-- Kč | 3.000,-- Kč |
Příplatek za přípravu individuálního školení | dle pracnosti | dle pracnosti |
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Zvýhodněná cena platí při uzavření servisní smlouvy.
Vysvětlivky:
- Běžný servis – individuální školení a konzultace k software do 4 účastníků, instalace software INISOFTu
- Specializovaný servis – tvorba SQL dotazů a příkazů, analýzy dat, převody a opravy dat, úpravy tiskových sestav, implementační studie, prověření znalostí uživatelů pro účely Vašeho managementu, instalace a konfigurace IT prostředí zákazníka (např. OS Windows, MS SQL) atd.; analýza funkčnosti HW v místě určeném zákazníkem, instalace a jeho opravy vč. pozáručního servisu
- Studie proveditelnosti – analýza potřeb, analýza současného stavu, návrh řešení, implementace informačního systému ENVITA pro vedení provozní i legislativní evidence odpadů v elektronické podobě
- Programování, analýzy – analýzy a úpravy programů, zakázková činnost dle Vašich požadavků
- Vzdálená on-line podpora – naši pracovníci se vzdáleně připojí k Vašemu PC a provedou požadovanou službu – vizuální školení, opravu či nastavení programu atp. (tato služba je poskytována prostřednictvím tzv. vzdálené plochy s využitím aplikace TeamViewer)
- Vzdálená on-line podpora – specializovaná - naši pracovníci se vzdáleně připojí k Vašemu PC a provedou požadovanou službu – instalace a konfigurace IT prostředí zákazníka (např. OS Windows, MS SQL) atd.